Iedere scholing wordt afgesloten met een evaluatie. Halfjaarlijks wordt deze evaluatie besproken met de werkgroep scholing van LEO. U wordt uitgenodigd dit evaluatieformulier in te vullen.
Niet (helemaal) tevreden?
Het is belangrijk dat u vertrouwen kunt hebben in de kwaliteit van onze scholingen. Zit u toch met vragen? Bent u ergens ontevreden over? Vertel het ons dan.
Als u een klacht heeft kunt u dit aan de manager van ons centrum kenbaar maken via scholing@vcdepoort.nl. Zij zal binnen 2 weken reageren op uw klacht. Op de klacht wordt binnen 4 weken gereageerd (middels behandeling van uw klacht óf reden van uitstel van behandeling met toelichting) en uw klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld.
Hulp nodig bij het melden van uw klacht?
Vindt u het lastig om zelf het contact aan te gaan of komt u er samen niet uit? Neem dan contact op met de onafhankelijke klachtenfunctionaris van het Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg (CBKZ).
De klachtenfunctionaris is deskundig en helpt u graag verder met ondersteuning en advies. Ook kan de klachtenfunctionaris zo nodig bemiddelen bij het vinden van een oplossing.
De klachtenfunctionaris is van maandag tot en met vrijdag (van 9.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.30 uur) telefonisch te bereiken op het nummer 088 – 024 51 23. U kunt ook een mail sturen naar klachtverloskunde@cbkz.nl.
Het oordeel van de klachtenfunctionaris is bindend. Klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en na afhandeling voor de duur van de wettelijk vastgestelde termijn bewaard (maximaal 2 jaar).